اس ام اس بی معرفتی سری اول
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اس ام اس بی معرفتی سری اول
نوشته شده در جمعه 25 مرداد 1392
بازدید : 1385
نویسنده : Mohammad


این دیگه بار آخره دارم باهات حرف میزنم / خداحافظ نامهربون میخوام ازت دل بکنم
سخت ولی من میتونم، سخته ولی من میتونم / این جمله انقدر میگم تا فراموشت کنم
■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

همیشه از همان ابتدای آشناییمان در هراس چنین روزی بودم و کابوس دوری را میدیدم، اکنون شد آنچه نباید میشد، خداحافظ دلیل بودنم خداحافظ
■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■  ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

تو که میدانستی با چه اشتیاقی خودم را قسمت میکنم پس چرا!…….. زودتر از تکه تکه شدنم، جوابم نکردی برای ………. خداحافظی خیلی دیر بود ………. خیلی دیر
■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

خداحافظ، توی ای همپای شب های غزل خوانی / خداحافظ، به پایان آمد این دیدار پنهانی
■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■  ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

حالا که رفتنی شده ای طبق گفته ات / باشه، قبول لااقل این نکته را بدان: آهن قراضه ای که چنان گرم گرم گرم در سینه می تپید دلم بود نامهربان، خداحافظ
■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■  ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

روزی صدبار با هم خداحافظی کردیم اما افسوس معنای خداحافظی را زمانی فهمیدم که تو را به خدا سپردم

 
■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■  ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

پرستو ها چرا پرواز کردند / جدایی را چرا آغاز کردند،
خوشا آنانکه دلداری ندارند / به عشقو عاشقی کاری ندارند
خداحافظ برای تو رهایی / برای من فقط درد جدایی
خداحافظ برای تو چه آسان / ولی قلبم ز واژه اش چه سوزان

 
■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

میرم ولی اینو بدون / چشم انتظارت میشینم
میرم ولی گریه نکن / نذار از عشقت بمیرم
بزار تو اوج بی کسی / با عکست آروم بگیرم
■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■  ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■
 
خدانگهدار عزیزم اما نمیشد باورم / توی چشام نگاه نکنی این لحظه های آخرم، آخه چطور دلم بیاد / چشاتو گریون ببینم
■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

اگر کسی مرا خواست، بگویید رفته باران را تماشا کند، اگر با اصرار کرد، بگویید برای دیدن طوفانها رفته است، و اگر با هم سماجت کرد، بگویید رفته است تا دیگر باز نگردد
■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■  ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس بی معرفتی , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس بی معرفتی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: